آسمانی ها....

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ق.ظ


 🌷#خاطـراتے_از_افــلاڪیـــان🌷 

  

  

 🌸 بارها می دیدم ابراهیم، با بچـہ هائی ڪـہ نـہ ظاهر مذهبی داشــتند و نـہ بـہ دنبال مسائل دینی بودند رفیق میشــد. آنها را جذب ورزش میڪرد و بـہ مرور بـہ مسجد و هیئت میکشاند.یڪی از آنها خیلی از بقیـہ بدتر بود.همیشـــہ از خوردن مشروب و ڪارهای خلافش میگفت! اصلا چیزی از دین نمیدانســت. نـہ نماز و نـہ روزه، بـہ هیچ چیــز هم اهمیت نمیداد. حتی میگفت: تا حالا هیچ جلســـہ مذهبی یا هیئت نرفتـہ ام. بـہ ابراهیم گفتم: آقا ابرام اینها ڪی هستند دنبال خودت مییاری!؟ باتعجب پرسید: چطور، چی شده؟!گفتم:دیشــب این پسر دنبال شما وارد هیئت شــد. بعد هم آمد وڪنار من نشست. حاج آقا داشت صحبت میڪرد. از مظلومیت امام حسین وڪارهای یزید میگفت. این پسرهم خیرہ خیرہ و با عصبانیت گوش میڪرد. وقتی چراغها خاموش شد. بـہ جای اینڪـہ اشک بریزه، مرتب فحشهای ناجور بـہ یزید میداد!! ابراهیم داشت با تعجب گوش میڪرد.یکدفعـہ زد زیر خنده. بعد هم گفت: عیبی نداره، این پسر تا حاال هیئت نرفتـہ وگریـہ نڪرده. مطمئن باش با امام حسین ڪـہ رفیق بشـہ تغییر میکنه. ما هم اگر این بچـہ ها رو مذهبی ڪنیم هنر ڪردیم. دوستی ابراهیم با این پسر بـہ جایی رسیدڪـہ همـہ کارهای اشتباهش را ڪنار گذاشت. او یڪی از بچـہ های خوب ورزشڪارشد. چند ماـہ بعد و در یڪی از روزهای عید، همان پسر را دیدم. بعد از ورزش یڪ جعبـہ شیرینی خرید و پخش ڪرد. بعدگفت: رفقا من مدیون همـہ شما هستم،من مدیون آقا ابرام هستم. از خدا خیلی ممنونم. من اگر با شما آشنا نشدہ بودم معلوم نبود الان ڪجا بودم و... . مــا هم بــا تعجب نگاهش میڪردیم. بــا بچـہ ها آمدیم بیــرون، توی راـہ بـہ ڪارهای ابراهیم دقت میڪردم. چقــدر زیبا یڪی یڪی بچهها را جــذب ورزش میڪرد، بعد هم آنها را بـہ مسجد و هیئت میڪشاند و بـہ قول خودش می انداخت تو دامن امام حسین.یاد حدیث پیامبر بـہ امیرالمؤمنین افتادم کـہ فرمودند: »یا علی، اگر یڪ نفر بـہ واسطـہ تو هدایت شود از آنچـہ آفتاب بر آن می تابد بالاتر است«.🌸 

  

 #شـهـید_ابراهیـم_هادے 🌺 

#رادیوشاهد  

  

 @radioshahed🌹 

 🎋🍂🌺🕊🍃🌸💐

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۸
احمد جانقربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی